info

    Gebruikersinteractie Analyseren


    Niveau 1

    Identificeren van de kernelementen van een externe opdracht waarbij verduidelijking wordt gezocht bij opdrachtgever, eindgebruikers en experts of Inventariseren van opdrachtgevers- en eindgebruikersbehoeften en deze vertalen naar ict-middelen of Oriรซnteren op bestaande interactieve concepten, diensten en producten

    Niveau 2

    Benchmarken van functionaliteit, gebruikerservaring, toegankelijkheid, en andere ontwerpaspecten voor een opdrachtgever of Analyseren van bestaande producten of diensten in relatie tot gebruikersbehoeften en kernwaarden van de opdrachtgever of Inventariseren van relevante data-visualisaties voor een dataset

    Niveau 3

    Analyseren van de eindgebruiker en gebruikersinteractie en -ervaring, zowel individueel (fysiek, psychologisch, persoonlijke karakteristieken) als in grotere maatschappelijke context (sociaal, cultureel, ethisch, technologisch) of Analyseren van actuele en opkomende interactieve technologieรซn of Doorlopend evalueren van het effect van de interventie op de gebruikerservaring

    Niveau 4

    Analyseren van maatschappelijke en/of domeinspecifieke trends & kansen en hierover op strategisch niveau communiceren met de key stakeholders